Wat een wedstrijd! Onze meiden van de MO8-1 hebben vandaag keihard gewerkt en verdiend gewonnen met 2-1 tegen de jongens van de Bonboys J08-3. πŸ’ͺπŸ”₯

Het was een spannende strijd, maar met goed samenspel, inzet en doorzettingsvermogen trokken onze dames aan het langste eind. Een geweldige teamprestatie waar we trots op mogen zijn! πŸŽ‰

Goed gespeeld, toppers! Op naar de volgende wedstrijd! ⚽